maandag 4 juni 2007

weer een spread gemaakt



Zaterdag ben ik aan de gang gegaan met deze 2 Layouts, ik heb ze weer voor het boek van Jorne gemaakt, hier is hij alweer 2 maanden en gaat hij proberen om om zijn buik te rollen wat nog niet zo makkelijk gaat.
Ik heb bij deze spread gebruik gemaakt van het K&Companypapier de MCKennalijn, verder heb ik de foto's op groen cardstock gemat en de grote oranje bloem heb ik dubbel gedaan en bevestigd met een grote groene brad,verder heb ik fotohoekje en paisley gebruikt en brads en bloemen van Prima Sprites, ook kleine bloemetjes van prima got deux. Bij de rechtse Layout heb ik de foto schuin langs de boxrand afgesneden en op een groene mat geplakt in de mat heb ik 2 eyelets getimmers en daar met behulp van een fiber een bloem aangeknoopt de foto heb ik vastgeplakt en de bloem hangt gewoon los aan de fotomat. De tulp is een chipboardbloem die ik beplakt heb met het scrappapier van deze serie. Onderaan de pagina heb ik rubons van MCKenna gebruikt, ook heb ik links 2 grommets gebruikt.
De tekst is gemaakt met het quickutz alfabet Sophisticate, en de tekst buik rollen zijn chipboardletters van MCKenna.

6 opmerkingen:

Janny zei

weer 2 prachtige Lootjes Lia, je bent lekker op dreef!!

Lia zei

dank je wel janny ja he kun je wel zeggen is ook heerlijk om te doen

Peet zei

Wat prachtig, Lia!!!

Lia zei

dank je wel peet

Alma zei

Leuke layouts Lia, dat wordt vast een prachtig scrap-album!

Lia zei

dank je wel alma