vrijdag 8 juni 2007

uitdagingskaartje


voor de club van Tiets kunnen we meedoen met de uitdaging aan de hand van een schets, ik ben er gisteren voor gaan zitten en dit is het resultaat geworden.
Ik vond het weer een echte uitdaging om te doen.
Ik heb de kaart gemaakt met K&Company papier de McKennalijn verder Magnoliastempel, lint van McKenna, brads en Prima Press N'Petals, knoopje en clipjes. De tekst heb ik met de clearstamps van Quickutz Sophisticate gemaakt.

For the club from Tiets I have made this challenge. Yesterday I started with the card and this is the result. I have made the card from designpaper K&Company McKenna serie, Magnolia stamp, ribbon from McKenna, brads and Prima Press N'Petal fowers, button and clips. The text is made with the clearstamps from quickutz Sophisticate.

8 opmerkingen:

Daan zei

Schitterende kaart Lia

Lia zei

danbk je wel daan

Janny zei

je hebt een beauty van een kaart gemaakt Lia!!

diana68 zei

Wauwie Lia, die schetsen liggen jou wel ;o) wat een beauty weer !!!

Lia zei

dank je wel janny

Lia zei

dank je wel diana bloos bloos ik ben ook helemaal weg van scrapkaarten maken met schetsen dat vindt ik zo leuk veel leuker als de blokscrapkaarten die er het eerst gemaakt werden ik heb dat ook wel gedaan maar dit vindt ik veel leuker

Swamp Tulip zei

Adorable. Beautiful colors.

Teresa

Lia zei

dank je wel teresa