woensdag 20 februari 2008

verslagje workshop

Gisterenavond heb ik dan de workshop gegeven, ik zag er best wel tegenop, het was ook de eerste keer dat ik zoiets ging doen en dan nog met een groep die nog nooit gescrapt had. Bij binnenkomst eerst alles gereed gezet en het papier neergelegd zodat ze konden kiezen welk papier ze wilden, ik had 3 verschillende lijnen van Chatterbox besteld. Is zelf mijn favoriete lijn , dus hoopte ik dat iedereen het ook mooi zou vinden. De avond begon om half 8 en om kwart over 7 kwamen de eerste al binnen, ik had 2 fotoboeken mee genomen en die opengelegd en ook de scrapbookmagazines , zodat ze al beetje een idee konden krijgen wat we gingen doen, en kon iedereen een setje papier uitkiezen,nadat iedereen een plek had gevonden ben ik begonnen met het een en ander uit te leggen, waarna iedereen aan de slag ging. Het was zoo gezellig en ontspannen en ik heb heel veel uitgelegd, ideetjes aangegeven hoe ze het konden doen, bij de indeling van de LO's geholpen, kortom het ging allemaal heel leuk.Ik had de Revolution ook meegenomen en daar waren ze allemaal helemaal weg van vooral van de Revolution flower die, hoeveel ik er gestanst heb weet ik niet maar heel veel ook wilde bijna iedereen teksten of namen op hun LO heb echt heel veel gestanst, het papier wat ik gekozen hadden vonden ze ook allemaal heel erg mooi, kortom allemaal hebben we reuze genoten. Het zou tot half 10 wezen maar dat hebben we niet gered, en we zijn heerlijk doorgegaan en om kwart voor 11 was de laatste nagenoeg klaar, ze heeft wat embellies meegenomen om het thuis nog af te maken. Als je zag wat voor moois idereen maakte , kon je niet geloven dat ze nog nooit eerder hadden gescrapt. Iedereen was dolenthousiast geworden en in het najaar gaan we het zeker weer doen, iedereen wilde wel een vervolg, de drie buurmeisjes waren ook gekomen en waren ook alledrie zo enthousiast, dat we hebben afgesproken om bij mij thuis te komen scrappen.

6 opmerkingen:

Marja Sch zei

Hallo Lia
Wat een gezellig verhaal. Lijkt me heel leuk om te doen hoor zo'n workshop geven. Goed van je hoor. Ik hoop dat er nog veel volgen en ben benieuwd of je er nog foto's van heb gemaakt. Gr Marja

Lia zei

dank je wel marja en beetje dom van me maar ik was best zenuwachtig kom ik op Bru kom ik er achter dat ik mijn digi thuis heb laten liggen, hoop er de volgende keer om te denken want baalde wel beetje dat ik het vergeten was

Leonie zei

Hoi Lia,
Wat goed, dat je workshop zo'n geslaagde avond was!! :D :D :D
Ik kan me heel goed voorstellen, dat je enthousiasme voor het scrappen aanstekelijk werkt :-) en dat de mensen het heel leuk vonden allemaal.
Groetjes,
Leonie.

Lia zei

hoi leonie,
dank je wel voor je compliment en ja het was echt superrr

Jeanet zei

Gaaf Lia dat het zo'n geslaagde avond was op naar de volgende zou ik zeggen !! En niet vergeten de digi mee tenemen !

Lia zei

dank je wel jeanet ja hoop het dan mee te nemen zo'n eerste keer vergeet je best wel 1 en ander