woensdag 6 februari 2008

thanks


Gisterenmiddag aan de slag gegaan met dit kaartje, ik had op de club van cute stamps &more de wedstrijd gewonnen en nu moest ik de nieuwe wedstrijd bedenken, ik heb dit kaartje gemaakt en wordt dit de nieuwe wedstrijd.
Ik heb het papier DCVW glitter gebruikt , lag nog op mijn tafel en vindt dit zulk mooi papier dat ik er nog maar een kaartje mee heb gemaakt.
Verder Magnoliastamps, Prima Bubbles en Prima Got Deux, brads, lint en de tekst is van Hero Arts.

Yesterday I made this card. The paper I used is DCVW glitter, farther Magnoliastamps, flowers are Prima Bubbles with Prima Got Deux, brads, ribbon and the text is Hero Arts.

20 opmerkingen:

Jeanet zei

Harstikke leuk dat je gewonnen hebt met dit gave kaartje Lia gefeliciteerd !!

Lia zei

dank je wel jeanet en nee deze kaart heb ik niet mee gewonnen maar met een andere en deze kaart moeten ze de LO van maken voor de wedstrijd

Jolanda zei

Schattig kaartje Lia en nog van harte gefeliciteerd:D!

Jolanda zei

Schattig kaartje Lia en nog van harte gefeliciteerd:D!

Alhambra Club zei

He is so cute.

angelique zei

Prachtig Lia,je hebt hele mooie materialen gebruikt,echt super.

Lia zei

dank je wel jolanda ja leuk hè

Lia zei

thank you flossie

Lia zei

dank je wel angelique

Marja Sch zei

Gefeliciteerd Lia.Wat een leuke Lo heb je gemaakt.

Lia zei

dank je wel marja

Alma zei

Gefeliciteerd Lia! Verdiend hoor! Het lukt jou om elke dag een kaartje te maken, dat vind ik zo knap hé, dat krijg ik niet voor elkaar hoor. Het zijn allemaal prachtige kaartjes!

Janny zei

gaaf dat je gewonnen hebt Lia, gefeliciteerd, deze kaart is ook prachtigggg!

Lia zei

dank je wel alma, en n iet precies iedere dag hoor, maar het geeft mij heerlijke ontspanning naast mijn drukke gezinnetjes en door mijn ziekte

Lia zei

dank je wel janny

S zei

Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt Lia! :D! En nog gefeliciteerd met het winnen van de workshop! :D!

Lia zei

dank je wel sandra nog steeds happy zeker, vindt het zo geweldig leuk voor je

Ila zei

This is Amazing and So Cute!!...I love the way you design these cards..and your papers are perfect..I love the glitter paper....and everything!!

Lia zei

thank you ila for such a nice commend

Lia zei

thank you scrapmurmur