dinsdag 19 februari 2008

kaartje


Gisteren aan de slag gegaan met dit kaartje. Ik heb het papier van Chatterbox de Sunroom lijn gebruikt, verder Sugar Nellie stempel gecombineerd met Magnolia gras stempel, Quickutz Revolution Swirl die,en de Quickutz Revolution flower die,bloemen zijn Prima Got Daisies, en Prima Got Deux,fotohoekje, Quickutz gekartelde ronjes die en de tekst is van Hero Arts.

Yesterday I made this card. The paper I used is Chatterbox the Sunroom serie, farther Sugar Nellie stamp combined with Magnolia grass stamp, Quickutz Rovolution Flower and Swirl die, flowers are Prima Got Daisies and Prima Got Deux,photocorner, Quickutz bottlecap die and the text is Hero Arts.

En heb net alle voorbereidingen klaar voor de workshop foto scrappen die ik vanavond ga geven. Het is een grote groep want er komen 15 personen, het is de eerste keer dat ik een workshop ga geven, ben dan ook heel benieuwd hoe het allemaal gaat.

11 opmerkingen:

Jutta zei

Hoi Lia,

wat een prachtig kaartje en het papier is ook weer heel mooi.

LG Jutta

Alhambra Club zei

Another beauty

angelique zei

Hallo Lia,

Je kaartje is weer super,en ik wil je vanavond veel succes toewensen met je workshop.gezellig.

Jeanet zei

Ze is weer prachtig Lia erg mooie kleuren !! Wens je veel succes en wel ff een verslagje doen he ?!

Sinikka zei

Ik hoop dat alles goed is gegaan vanavond. Maar dat zal zeer zeker wel.
Heel leuk kaartje heb je trouwens gemaakt.

S zei

Weer een prachtig kaartje Lia! Hopelijk was de workshop een succes vanavond! Altijd spannend zo'n eerste keer!

Lia zei

dank je wel jutta

Lia zei

thank you flossie

Lia zei

dank je wel angelique, zxal straks even neerschrijven hoe het gegaan is

Lia zei

dank je wel jeanet ja komt goed ik zal straks verslage schrijven

Lia zei

dank je wel sandra