woensdag 20 februari 2008

eerste Lola kaartje


Vanmorgen lagen mijn lola stempels in de bus, en oohh wat zijn ze weer cute. Ik kon het niet laten om er vanmiddag gelijk mee aan de gang te gaan en dit is het resultaat geworden.
Ik heb gebruik gemaak van het K&Company paper, verder dus de Lola stempel, Quickutz Sunshine tab,brads van Making Memories en Sei, bloemen van Prima Marketing en Got Deux en satijnlint.

In the morning I recieve my new Lola stamps and oh they are so cute, and in the afternoon I made this card with them. I used K&Companypaper, farther Lolastamp,Quickutz Sunshine tab, brads from Sei and Making Memories, Prima Marketing flowers and Got Deux and I used ribbon.

18 opmerkingen:

Alhambra Club zei

so pretty in pink, great card.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een mooi kaartje mooi kleuren .

Groetjes Agnes

Lia zei

thank you flossie and few years ago I hate pink but now I like it much it's so sweet

angelique zei

ohhh ,dit stempeltje is leuk,nog nooit gezien,wauwwwww,prachtig met het papier.

diana68 zei

kan me voorstellen dat je er gelijk mee aan de gang wilde Lia.....heerlijk roze kaartje is het geworden :D!

Laura zei

Your card is just gorgeous! I have really fallen in love with these stamps as well. here is my first card using that same stamp, if you want to have a look: http://paperiini.blogspot.com/2008/02/scs-sketch-challenge-21.html

Lia zei

dank je wel angelique ja zijn nog maar pas nieuw nieuwe sugar nellie serie zijn echt zo cute

Lia zei

thank you laura and I go to your blog

Janny zei

ik doe het even in 1 keertje hoor, ik ben een paar dagen aan het werk geweest en ik zie dat je al weer supergave kaarten hebt geplaatst!!
en een leuk verslag van je eerste workshop, gaaf dat het zo'n succes was, maar ik had ook niet anders verwacht, jouw kennende!

Lia zei

dank je wel janny voor je grote compliment, ja heb zo genoten dat ik jullie er ook mee wilde laten genieten

Jeanet zei

Gaaf kaartje gaaf papier en gave kleurtjes Lia !!

Marja Sch zei

veel plezier met je nieuwe stempeltjes. Ze zijn enig. Mooie kaart hoor.

Lia zei

dank je wel jeanet ja is echt mooi papier van kleur ook

Lia zei

dank je wel marja heb jij de lola stempels ook??

Daan zei

OOOooooohhh Lia wat is die cute ben op slag verliefd

xxxx Daan

Ila zei

This is just So Cute and Gorgeous!!..I love your coloring, papers and accents...Beautiful!!

Lia zei

dank je wel daan ja ze zijn zo cute

Lia zei

thank you ila for your nice commend