woensdag 25 juli 2007

weer een kaartje gemaakt


Vandaag heb ik dit kaartje klaargemaakt was er gisterenavond nog mee begonnen. Het papier wat ik gebruikt heb is van K&Company McKenna lijn, verder heb ik weer een magnoliastempel gebruikt, een hoekpons opgezocht en daar de hoekstukken van tussen gehaald zodat ik een rand kon ponsen , omgevouwen en daar weer het kant aan bevestigd, bloemen zijn van Artemio met een knoop vastgezet.Verder nog 2 stukjes lint van MCKenna gebruikt met brads en McKenna rubons.

Today I made this card ready. The paper I used is from K&Company McKenna, further magnoliastamp, figure punch,kant, flowers from Artemio with a button, ribbon from the McKenna serie, brads and the rubons are from McKenna too.

16 opmerkingen:

Alhambra Club zei

Love the papers you used and that stamp is just too cute.

Lia zei

thank you flossie

Ingrid zei

Heel mooi weer Lia!!!

Lia zei

dank je wel ingrid

Peet zei

Prachtig Lia!!!

Anoniem zei

Hoi Lia,

Ik sta op pagina 8 van Scrapbook Inspirations Issue 29. Jij maakt
geweldig leuke kaarten zeg! Ze zien
er heel erg goed uit!

xxxMarieke

Lia zei

dank je wel peet

Lia zei

hoi marieke,
dank je wel voor je compliment en heb nog eens gekeken maar hihihi ik had verkeerd gekeken ik had net nr 30 thuis gekregen en vindt het wel een heel mooi blad

marja zei

goedemorgen lia.

wat een beeldig magnoliaatje is dit ook weer!!!!
geweldig lia!!!!!


groetjes marja

Angelique zei

ach wat een schatje is dat geworden Lia, heeeeeel mooi!

Lia zei

dank je wel angelique

Marja Sch zei

Wat een mooi kaartje Lia. Leuk zoals je die rand met het kant eraan hebt gemaakt. Heel origineel.

Lia zei

dank je wel marja ja vond het zelf wel een leuk idee

Alma zei

Wat een súper mooi kaartje Lia, en wat goed bedacht met de geponsde rand en het kant!!!

Jolanda zei

Schattig kaartje Lia

Lia zei

dank je wel alma ja vond het zelf heel leuk en alles is zo gelijk netjes afgewerkt hè