woensdag 4 juli 2007

3 kaartjes gemaakt




Deze week heb ik iedere dag een kaartje klaargekregen en nu eerst maar eens op mijn blog zetten want ga anders achterlopen , ik heb bij alle drie de kaartjes met de magnoliastempels gespeeld ,verder heb gebruik gemaakt van Crate papier, K&Company Brenda Walton Babyboylijn en K&Company Mc Baily lijn, verder de swirlmagnoliastempel gebruikt bloemen zijn Prima Press N'petals, Bazill Wings, Prima Got Flowers? en deux. Bij het babykaartje heb ik tekst baby met afwrijfletters van doodlebug gebruikt en bij het kaartje met de bank zijn de teksten icing rubons van Quickutz Sunshineset ook de bijtjes zijn daarvan die vindt ik zo schattig, brads en lint en Quickutz Revolution tabdie ook de blaadjes zijn van Quickutz sunshineset.

16 opmerkingen:

Marlies zei

ZO het lijkt wel produktie werk.

Heel leuk hoor en mooie kleuren weer!

Geweldig om te zien en zeker om te krijgen. :)

Groetjes Marlies

Lia zei

hoi marlies,

dank je wel ja ben een beetje kaarten voorraad aan het maken voor de verkoop vandaar dat ik iedere dag probeer een kaartje te maken

Jolanda zei

Mooie kaartjes:D! Ze blijven ook verslavend hè die Magnoliaatjes. Op al mijn kaartjes zit wel zo'n stempel! Je gaat als een speer.

Peet zei

Supermooie kaartje, Lia!!!

Lia zei

dank je wel jolanda ja kun je wel zeggen als een speer heb er vanmiddag weer 2 verkocht

Lia zei

dank je wel peet

Janny zei

zooooo jij gaat even lekker Lia en allemaal van die supermooie kaarten!

Anoniem zei

3 lovelly cards!! =D

Lia zei

dank je wel janny ik ga ervan blozen zo leuk je compliment

Lia zei

thank you paradise

diana68 zei

wow Lia, hoe krijg je dat voormekaar zeg :O en dat met 5 kinderen...petje af hoor !! je kaartjes zijn supersssss Lia :D!

Marja Sch zei

Wat een super kaarten Lia. Heel mooi geworden hoor.

Ingrid zei

Lia,ik vind deze kaarten heel mooi gemaakt!!!alles past perfect bij elkaar hoor!

Lia zei

dank je wel diana tussen de bedrijven door ben ik aan de fruebel te vinden

Lia zei

dank je wel marja

Lia zei

dank je wel ingrid