donderdag 19 juli 2007

kaartje voor een jarige


Weer een kaartje gemaakt voor een verjaardag, ik heb het gisteren gemaakt, en het is deze keer gemaakt met het papier van Cloe's Closet, verder heb ik weer een Magnoliastempel gebruikt, ik kan er geen genoeg van krijgen zo lief vindt ik ze. Verder heb ik Prima Press N'petals gebruikt, de randjes van het stempelkaartje heb ik gedistressd,en met de Labelwriter heb ik de tekst gemaakt, ook heb ik lint omheen geknoopt, klein stukje cardstock gesneden en met een brad vastgezet.
Yestrday I made this card, I made this card for a birthday. De card is made with paper from Cloe's Closet, and I make use of Magnoliastamp, brad, ribbon, Prima Press N'petals. The text is made with the labelwriter.

6 opmerkingen:

Ingrid zei

weer een hele knappe kaart hoor Lia!!!!

Lia zei

dank je wel ingrid

Ingrid zei

Hoi Lia.
Wat heb je een leuke site joh.Ik maak verder eigenlijk nooit scrapkaarten maar was heel nieuwsgierig hoe je site eruit zag.Goeie uitleg ook.

Janny zei

moooie kaart Lia en ja die Magnolias zijn gewoon verslavend he;)

Lia zei

dank je wel ingrid, leuk dat je toch kwam kijken al maak je zelf eigenlijk geen scrapkaarten is echt super leuk om te doen ik wilde er eerst ook niet aan beginnen maar nu ben ik ewr echt aan verslaafd

Lia zei

dank je wel janny ja echt wel ze zijn ook zo lief