vrijdag 19 december 2008

merriest wishes


He he ik ben er weer, ik kon geen kaartjes plaatsen want onze digitale camera had het begeven, en het lijkt wel of alles samen gaat, want ik kreeg de scanner ook niet meer aan de gang, dus ben ik vanmorgen eerst om een nieuwe digitale camera geweest.
Dit kaartje had ik van de week al gemaakt, heb het papier van Were Memory Keepers de With out christmas lijn gebruikt, verder afdrukje van Hanglar en Stanglar wat ik van Petra op de crazy meiden clubdag heb gekregen. De label stempel is van magnolia en de tekst van Hero Arts. verder nog kant, Prima Hydrangea,en een roosje in het midden van de bloem gbruikt,en aan de label nog een lint geknoopt met een boom embellie er aangeknoopt.

This week I made this card. I used Were Memory Keepers paper the White Out Christmas collection, furthermore Hanglar and Sranglar image,labelstamp from Magnolia and the sentiment of Hero Arts,lace, Prima Hydrangea with a little rose,ribbon and tree embellie.

Thanks again for looking...
Lia

13 opmerkingen:

Inge zei

Prachtige kaart weer Lia!
Balen he als er van alles tegelijk stuk gaat

groetjes Inge

Christa zei

Superrrrrrrrr kaartje Lia ... toch een mooi kerstcadeautje zo'n digi!!

Lia zei

dank je wel inge ja echt balen hoor, we hadden net van de week gezegd volgens mij hebben we nu alles weer gehad van het jaar wat stuk kan gaan en nu toch weer de digi en de scanner maar gelukkig deze digi is weer een hele vooruitgang

Lia zei

dank je wel chris ja wel leuk he maar ahum best wel duur

Heike's Creativeplace zei

WOW, Lia what a wonderful Work with so lovely Details. Love the Image and your coloring is brilliant......

Hugs
Heike

Lia zei

thank you heike for your nice comment
hugs lia

tineke zei

Een schitterendddd kaartje lia en tja we kunnen niet meer zonder de techniek ;)
tineke xx

Lia zei

dank je wel tineke nee dat is zeker

Anoniem zei

Thanks for visiting my blog, I can see so much beutiful thinge here, love your work.

Merry Christmas and Hapyy new year,

//Malin

femke zei

heey lia,

wat een prachtige kaart weer. balen dat je camera kapot was. gelukkig heb je weer een nieuwe nou. wens je er heel veel plezier mee maar dat zal vast wel lukken. pasgeleden deed mijn scanner/printer het ook niet. mijn broertje heeft hem toen gelukkig weer aan de praat gekregen.

groetjes femke

Riet zei

wat een schitterend kaartje Lia.

liefs Riet.

Lia zei

thank you malin for your nice comment and merry christmas and happy new year for you too

Lia zei

dank je wel riet