dinsdag 16 december 2008

christmas gifts


Gisteren middag en avond ben ik bezig geweest met de kerstkadootjes voor de jufs, meester en de busschauffeur van de schoolbus.
Ik heb deze keer triangel doosjes gemaakt met een bloemen stempel van hero Arts, nestabilities en de tekststempel ook van hero Arts. Het papier wat ik gebruikt heb ik van Webster page, Senice Route en K&Company, verder verschillend lint gebruikt , in het hart van de bloemen stempel een spacer met brad en het doosje gevuld met Kerstchocolaatjes met musket.

Yesterday I made the christmasgifts for the teachers from our children, and for the chauffeur from the schoolbus. I made triangel boxes with Senic Route paper, Webster pages paper and K&Compapny paper, furthermore nestabilities,spacers, brads, the sentiment and the flowerstamp is from Hero Arts. I filled the boxes with Christmas chocolat.

Thanks for looking...
Hugs Lia

13 opmerkingen:

Maria zei

Ze zijn mooi Lia! Daar zullen ze zeker blij mee zijn! Leuk dat je dit doet!

Lia zei

dank je wel maria en ja ze waren er heel blij mee en ik geniet er altijd van om iets te maken als kerstkadootje

Inge zei

Prachtig Lia, wat een onwijs leuke cadeautjes voor ze

groetjes Inge

Lia zei

dank je wel inge ze waren er ook erg blij mee
liefs Liaxx

femke zei

heey lia,

wat een leuk cadeautje om weg te geven zo. daar waren ze vast erg blij mee!!! heb je doosje nou verkleind of lijkt dat maar zo?

groetjes femke

Lia zei

dank je wel femke nee hoor de doosjes heb ik zo gelaten als ze waren

saffiertje zei

Wat zijn ze mooi geworden! Geweldig dat mooie webster papier nietwaar?!
Daar zullen ze blij verrat mee zijn!

Fijne feestdagen alvast!

liefs Miranda

Lia zei

dank je wel miranda

marije zei

da's nog eens een leuk kadootje!!
mooi hoor!!

Christa zei

Helemaal leuk Lia!!
Blijft toch leuker dan een gekocht cadeautje ... was gezellig je weer ff te zien!
Ben je alweer bijgekomen?

Lia zei

dank je wel chris ben nog wel moe heb ook best deze week drukke week, en vond het weer reuze je gezien en gesproken te hebben
liefs Liaxx

Christa zei

Ik jou ook Lia ... heb nog een award voor je op mijn blog!!

Lia zei

dank je wel chris ga gelijk kijken