woensdag 24 september 2008

merry christmas


Gisteren weer maar een kerstkaartje gemaakt, het is ook weer zo december, ik heb gebruik gemaakt van het Pebbles Inc. paier de SF lijn, verder "oude"stempel uit mijn map gehaalt de papilion,en heb haar ingekleurd met peerless color, knoopje van Hero Arts, lint van Bo Bunny, bolemen van Prima Essentials en Got Deux aan de brad heb ik belletjes gehangen de blaadjes zijn ook van Quickutz en de tekst van Hero Arts.
Ook heb ik gisteren nog kaartje voor schoonma haar verjaardag gemaakt, maar die hoop ik morgen te laten zien, ze heeft het nog niet gekregen, vanmiddag hopen we naar haar toe te gaan.

Yesterday I made this Christmascard. The paper i used is Pebbles Inc. the SF serie, furthermore I used an "oldie"stamp the Papilion colored with peerless color, Hero Arts button, Quickutz leaves, christmasbells,brad, flowers from Prima Essentials and Got Deux,BoBunny ribbon and the sentiment from Hero Arts.
And I made also a card for my mother in law, she have today birthday and we want to go this afternoon and than I want to give her the card.

Thanks for stopping by...
Lia

6 opmerkingen:

tineke zei

Ik vind hem schitterend geworden lia
Tineke xx

Riet zei

prachtig kaartje Lia, heel fijntjes.
liefs Riet.

M@ureen zei

Wat een snoepie Lia!

Lia zei

dank je wel tinek

Lia zei

dank je wel riet

Lia zei

dank je wel maureen