vrijdag 28 maart 2008

knutseldagje met Christa

Gisteren is Christa een dagje geweest en we hebben heerlijk "geknutseld" meer gekletst dan geknutseld, toch zijn we allebei klaar gekomen met ons afdrukje inkleuren,zelf ben ik nog even verder gegaan met mijn kaartje toen Christa weer nar huis was, maar heb het nog niet helemaal klaar, vandaag geen tijd gehad dus hopenlijk kan ik het morgen afmaken.
Chris het was reuze gezellig, ik heb echt genoten.



Van Christa kreeg ik deze you make me day award, ben er supertrots op. Dank je wel lieve Chris
Ik wil deze award geven aan flossie follie ik krijg van haar altijd zulke lieve complimentjes over mijn kaartjes. Op deze manier wil ik je nogmaals danken voor je lieve complimentjes.

I recieve this award from Christa and I would like to give it Flossie, she gives me always such lovely commends about my work. Dear Flossie thank you for your lovely commends.

5 opmerkingen:

Scraps from a boy zei

Heerlijk zeg, lekker knutselen en kletsen met elkaar... gezellig hoor!

XOXO Peter

Lia zei

dank je wel peter echt gezellig zo samen je doet altijd weer ideetjes op en leert er altijd weer bij

Maria zei

Gezellig zo'n knutseldagje Lia! Gefeliciteerd met je award:-D Je hebt hem verdiend hoor!
groetjes Maria

Lia zei

dank jewel maria ja is zo leuk het is nog echt na genieten

Alhambra Club zei

Thank you that is so sweet of you, it is easy to leave nice comments your work is fantastic.