vrijdag 21 maart 2008

happy birthday!!!


Gisteren ben ik aan de slag gegaan met dit kaartje, ik had woensdag papier besteld bij simpel-scrappen en gistermiddag kreeg ik het al thuis. Echt super snelle levering, en kon niet laten om er mee aan de gang te gaan.Het papier wat ik gebruikt heb is Bo-Bunny Organic, echt heel mooi papier en ook dubbelzijdig en dat vindt ik altijd heel prettig. Verder magnoliastempel gebruikt en de cuttlebug embosmal weer geembost met de Quickutz Revolution,Prima Marketing bloemen en een Quickutz label fastener en fotohoekje

Yesterday I recieve new paper from Simpel Scrappen, and I made this card with the paper. I used Bo-Buny Organic, farther Magnoliastamp, Cuttlebugdie,Prima Marketing flowers and Quickutz labelfastener and photocorner.


14 opmerkingen:

Jutta zei

Hoi Lia,

een heel mooi kaartje heb je gemaakt.
Ik wens je een prettig paasfeest toe.

Groetjes, Jutta

Riet zei

hoi lia
ja het is een heel leuk kaartje geworden.
prachtig papier
groetjes riet

Lia zei

hoi Jutta,
dank je wel en ook jij goede paasdagen
groetjes Lia

Lia zei

hoi riet,

zoo jij bent snel, dank je wel
groetjes Lia

Kim zei

Het is een mooi kaartje geworden!

Lia zei

dank je wel kim

diana68 zei

Hele leuke Lia....super dat de cb mallen ook door de revelotion kunnen !!

Lia zei

dank je wel diana ja dat is echt super want kan ik ook die mooie mallen gebruiken en ik kreeg de tip van iemand anders en gelijk uitgeprobeerd

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Katharina Frei zei

Such a wonderful soft card. The colours are great and all the accents are teriffic again! Happy easter Lia!

Lia zei

thank you katherina for your nice commend and have a goor easter too

Janny zei

prachtigggg Lia en dat papier is ook bij mij in de bestelling!

Lia zei

dank je wel janny daar zul je geen spijt van krijgen tis geweldig mooi

Nixe-Moni zei

Ooooh wow Lia, another great card. Looks so wonderful.

Hugs
Moni