woensdag 9 februari 2011

sending you happy thoughts


Eindelijk ben ik er weer, ik was de laatste dagen nog zo moe dat ik geen energie en moed had om wat te plaatsen op mijn blog en om jullie te bezoeken.
Afgelopen zaterdag ben ik samen met Katinka naar de clubdag van freubelen geweest, en wat was het gezellig. Heel erg leuk om iedereen weer te zien en om nieuwe gezichten te leren kennen. We hebben een prachtig project gemaakt, (ik heb de mijne nog niet klaar), 's middags kwam Marlous ook , en heb ik nog bij haar geshopt. Ik heb een prachttjg K&Company paperpad ,inktsentials van Tim Holz, rubber matje voor de cuttlebus en wat cardstock gekocht. Niet zoveel deze keer , maar was ook pas bij haar in de winkel geweest.
Het was een erg gezellige dag, alles was goed verzorgd. 's Middags kwam de taxi om kwart over 4 nadat we over Rozenburg terug zijn gegaan waren we om kwart voor 6 weer thuis. Ik wil Marja en alle beheersters bedanken voor deze gezellige dag.

Afgelopen maandag ben ik nog wat aan de freubel gegaan, met een kaartje met het nieuwe papier.
Ik heb het papier van K%Company Julianne gebruikt, digi van Sugar Nellie,blaadjes van Crealies, bloemen met de MFT Die-namics,spacers, brads, hydrangea van Prima en de tekst van Kaiser Craft.

At last I'm back again. I was so tired the last days that I haven't time and mood to visit you every day.
As soon as possible I want to visit you later this day.
I used K&Company papers (julianne), digi from Sugar nellie, flowers are MFT die-namics and hydrangea from Prima, leaves from Crealies, spacers, brads and the sentiment of Kaiser Crafts.

Met dit kaartje doe ik mee met de challenges voor:

stamp something

2sisterschallenges
onestitchatatime

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Those are the colors I used:

huid/skin: E00,11,51
jurk/dress, strik/bow: B99,97,95,93,91
bal/ball: Y11,21
haar/hair: E 55,57,59
schoenen/shoes: E55,57,59
jack: YG 99,97,93,91

Thanks again for stopping by...
Hugs Lia

33 opmerkingen:

Unknown zei

Oj Janny je kaartje is echt schitterend. Wat een mooie ingekleurde digi en wat is het mooi papier dat je hebt gebruikt en gecombineerd! Prachtig!
Groetjes van Ageeth

Larissa zei

Heel mooi kaartje Lia! Erg mooi ingekleurd ook!

Liefs,
Larissa

nicolet zei

OOOh wat een plaatje lia!!

Amanda zei

Een geweldig mooi kaartje, lief stempeltje en mooi gekleurd. Vond het leuk om je op de clubdag te zien en te spreken, en ja dat zijn vermoeiende dagen, kan me voorstellen dat je even bij moest komen, daar hadden er meer last van hoor!

liefs Amanda

petra,s cards zei

wauw wat een prachtige kaart lia!!! en schitterend papier!!
xx petra

Rach zei

a beautiful card Lia, so pretty.xx

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw Lia!
heel erg mooi.

Liefs Ida

Sandra zei

wat een schitterend kaartje heb je gemaakt evenals je andere creaties van de laatste tijd.
groetjes sandra

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

Lil Daffodil zei

Hi Lia,
This is a beautiful card. I love the colours and papers and the image is gorgeous. A fantastic card.
Hugs,
Fiona x

creacora zei

o wat een prachtig kaartje Lia het afdrukje is super ! rustig aan hoor !!

Groetjes Cora

Ankie vd Polder zei

Ha Lia, wat een schatje is dit! Groetjes, Ankie

ursula Uphof zei

Wat een prachtig kaartje is dat geworden Lia. Groetjes

Frosien zei

Wat een prachtig kaartje, Lia, mooi achtergrond papier, met zo`n bloc kun je weer even voorruit. groetjes Frosien

arjette zei

Hoi hoi,

prachtig kaartje Lia!!!
Wat leuk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad!!

gr. arjette.

Tineke van der Linden zei

Wat een schitterend kaartje Lia!!
Ik vond het ook erg leuk om je ontmoet te hebben. t Was erg gezellig!
Groetjes, Tineke

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje en het papier is ook erg mooi

gr hetty

Nannieflash zei

Wow Lia, thats stunning, I love it. With love and hugs Shirleyxxxxx

Debbie zei

Missed You Lia!!! Glad you're up to posting again..cause this is gorgeous

Hugs
Debbie

Willy zei

Een schitterend kaartje weer Lia!
Groetjes, Willy

Love crafts forever zei

Thanks for playing at OSAAT this week.
Hugs Nataliya

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Lia, hele mooie kleurtjes!
Groetjes van Jacqueline

Jeanet van der Lee zei

Oh, ik hoop dat het mooiere weer je snel weer wat energie geeft zeg. Dit is weer een schat van een kaartje geworden hoor. Groetjes, Jeanet

Unknown zei

Een prachtige kaart Lia mooie kleuren schitterend, wat leuk dat je ook gaat proberen te komen met de demo dagen oohh ..het is altijd zo gezellig.
Misschien tot dan,

Groetjes Suze

Marjo zei

Absolutely gorgeous card! I love it. Thanks for sharing with us at OSAAT.

Hugs, Marjo

debby4000 zei

Love your fabulous card Lia.
luv
Debby

Donna zei

Incredily pretty card Lia, the colours are perfect and a really sweet image! Hope you feel brighter soon my friend :) Donna x

CraftyC zei

Beautiful card Lia, she looks gorgeous!
Clairexx

Katinka zei

Prachtige kaart Lia! Je papier is helemaal superss...maar dat had ik je al gezegd hè.Ben helemaal verliefd op je bladeren !

Liefs
Katink

Pat zei

Pretty card! Thanks for joining us this week at 2 Sisters.

Pat :)

Alina zei

een super mooie kaart, Lia!
groetjes, Alina

Tammi zei

Beautiful Lia, pretty flower/leaves! ~hugs

Marja Sch zei

Wat een schattig kaartje Lia. Gr Marja