zaterdag 26 februari 2011

EHI challenge #36


Het is weer vrijdag geweest en tijd voor de twee wekelijkse challenge op het EHI blog.Ik was gisteren erg moe zodat ik wat later ben met het plaatsen vande challenge. Gelukkig ben ik nu weer wat fitter, eigenlijk was ik de hele week niet zo lekker in mijn vel. Veel moe en ook best druk geweest. Gisteren hadden we onze maandelijkse soos middag van de MS vereniging, en we gingen deze keer met zijn allen bingo doen, waarbij je leuke prizen kon winnen, ik viel zelfs drie keer in de prijzen, iets wat me nog niet vaak is gebeurd, ik had doos mooie kaarsen en 2 dozen chocola gewonnen. Echt leuk en gezellig was het.

Terug naar de challenge. Als jullie het leuk vinden doe dan gezellig mee met het thema van deze week. Het is een makkelijke opdracht, maak iets met een beer erop (meerdere beren mag natuurlijk ook), en kijk voor meer inspiratie bij mijn mede DT'ers.
Ik heb gebruik gemaakt van het DCVW papier, tobly Tumble digi, blaadjes van Crealies, bloemen met de retropons,spcers, brads en de tekst weer van Hobbypaleis.

It's Friday again and time for another two weekly challenge on the EHI blog and this week Ida host us use a bear on your card or prohect. I used for my card DCVW papers, Tobly tumble digi,flowers made with the retro punch, leaves from Crealies,spacers, brads and the sentiment from Hobbypaleis.
If you have fun and enjoy the challenge we love it when you join us this week again.

bloemen/flowers:Y38,35,YR21,23,BG45,34,11,V17
blaadjes/leaves: YG25,.5,.3
kleine beer/little bear: E15,13,11
grote beer/big bear: E13,11,00
trui/shirt: Y38,35,YR21

Met dit kaartje doe ik ook mee voor deze challenges:


crafty creations

crafty sentiments

Thanks again for stopping by...
Hugs Lia

29 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig en mooi kaartje Lia!
Ik wens je een heel fijn weekend.
Groetjes van Jacqueline

Tamara zei

wat een lief kaartje Lia
xx Tamara

Frosien zei

Een mooi fris kaartje, Lia, en van de week was het ook erg druk, de kinderen thuis en dan nog een uitje erbij. Fijn dat ze zulke middagen organiseren, dan ben je er echt even uit.Groetjes Frosien

Kitty Dieleman. zei

Een heel mooi kaartje en een lief stempel.
Leuk dat je in de prijsjes viel met de bingo.

Fijn weekend en groetjes.

Kitty

Tineke van der Linden zei

Wat een lief en fris lentekaartje Lia!!
Heerlijk om er ff uit te zijn en onder lotgenoten te vertoeven. Leuk dat je in de prijzen viel.
Groetjes, Tineke

*Ellen* zei

wat een lieverd, prachtig met die frisse kleurtjes

arjette zei

Wat een lief kaartje!!! Schattige stempel zeg en heel mooi ingekleurd!!
Fijn weekend!

gr. arjette.

Gemma zei

Gefeliciteerd met al je prijzen Lia, ik hoop dat je snel weer wat minder moe bent en wat beter in je vel komt te zitten. Je kaartje is weer prachtig wat een schattig stempeltje ook. Hou je taai en fijn weekend, Gemma

Larissa zei

Heel mooi Lia! Echt schitterend ingekleurd!
Liefs,
Larissa

mueppi zei

Wow..... Lia
das ist ja eine wunderschöne Karte mit tollen Farben!
LG Gisela

Sanne zei

Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt Lia! Ik heb al een berenstempel gevonden, dus ik hoop ook deze keer weer mee te kunnen doen!

Liefs Sanne

Debbie zei

Absolutely Adorable. Could use some spring around here, has been very very cold

Hugs
Debbie

Katinka zei

Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt ! Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad bij de bingo, altijd leuk om er even uit te zijn!

Liefs
Katink

Annie zei

a fabulous spring card with your cute Toby Tumbles! enjoy the weekend.
hugs, annie x

Alina zei

een leuke kaart, Lia! ik hoop dat je je snel beter voelt!
groetjes, Alina

Niki Estes zei

Oh, this is so sweet!!!

petra,s cards zei

hoi lia, wat een super mooie kaart!!!
xx petra

Tab zei

Gorgeous card, sweetie! Loving the image, so cute and the colours are yummy!
Hugs Tab xxx

Nannieflash zei

Hi Lia, what a gorgeous image and such a fabulous card, love your papers to. With hugs Shirleyxxx

Donna zei

Incredibly sweet card Lia, your DP are so pretty and I love the greenery on your flowers :) Donna x

Tracy zei

Gorgeous image, a wonderful creation.
Happy crafting
Tracy x

femke zei

hi lia,

wauwie dit is wel een schatje geworden hoor!!! wat een lieve bunny.

groetjes femke

Krista zei

Wat een geweldig mooi kaartje weer Lia!!

Groetjes Krista

tineke zei

Geweldig kaartje weer Lia, en vervelend dat je je niet zo lekker voelde. Enne hahah heerlijk hoor dat je zo in de prijzen bent gevallen.
Liefs Tineke

PCM zei

What a fabulous card - I love the layout and all the pieces and parts to it. Great job. Thanks for joining us this week at Top Tip Tuesday.

Tinie zei

Hoi Lia,
Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!! Ben ook gelijk je volger geworden want ik ben zoveel mooie kaarten tegengekomen op je blog!
groetjes Tinie

Heidi zei

Oh this is just so cute. Love the colors you have used.
Hugs from
Heidi

nicolet zei

Wat een plaatje Lia!
Groetjes NIcolet

Dawn B. zei

This is so sweet Lia.. I love the soft colors you used to color in your image. Great job.