dinsdag 22 juni 2010

Sassy's challenge #16


Vanmorgen was ik al heel vroeg wakker en kon niet meer slapen , daarom dacht ik ik ga heerlijk aan de freubel. Gisterenavond had ik alles al gereed gelegd, zodoende zat ik om half 7 al aan mijn knutseltafel.
Ik heb papier van MY Minds Eye gebruikt een digi van Sassy Cheryl, bloemen met de pons gemaakt, knoop van Basic Grey, spacer, brad, spiral binding pons,en de tekst is van Hero Arts. Ik heb de kaart voor de Sassy Cheryl challenge gemaakt de optie is maak je eigen bloemen bedacht door Alina.

Straks hopen we de reis naar Utrecht te gaan maken want om 10 over half 2 kan ik bij mijn neuroloog komen, ik ben benieuwd of hij nog iets kan doen voor me zodat ik weer kan staan en wat kan lopen, het is inmiddels al 6 weken en nog niets vooruit gegaan, gelukkig gaat het ook niet verder achteruit.

This morning I made this card. I used MY Minds Eye papers, spiral binding punch, flower punch, spacer, brad, sentiment from Hero Arts, button and the digi is from Sassy Cheryl. I made this card for the challenge , the option is make your own flowers inspired due Alina.

This morning we want to go to Utrecht for visiting the neurologist. I hope that he know something more about my illness MS. I hope that he have some medicines , so that I can go and stand and walking again.

Thanks again for stopping by...
Hugs lia

16 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een vrolijk en schattig kaartje, prachtig met die leuke digi

Het zonnetje in huis zei

Wat een mooie kaart! en zeker voor op een vroege ochtend :-)

En succes bij de neuro straks!

Groetjes, jaimie

Jeanet van der Lee zei

Prachtig zonnig kaartje zeg, en ik hoop dat de neuroloog nog iets voor je heeft kunnen betekenen!

creacora zei

hoi lia je kaartje is weer prachtig
heel veel succes bij de Neuroloog en ik hoop van harte dat hij iets voor je kan doen meis !!
heel veel sterkte !!

Groetjes cora

Marianna zei

Superleuk kaartje weer!!
Ik hoop op goed nieuws voor je van de neuroloog.

Liefs Marianna

Anoniem zei

Geweldig kaartje Lia! Succes bij de Neuroloog, ik ga duimen voor goed nieuws!
Liefs, San

stempelfreaks zei

Prachtige kaart zeg! Hopelijk is het goed gegaan bij de neuroloog.
Groetjes Astrid & Larissa

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een mooi kaartje en je hebt prachtig papier gebruikt.

gr Agnes

coldwaters2 zei

Hi Lia this is gorgeous what beautiful papers and adore that image. I hope you are keeping well give Leonard a big hug from me.
Hugs
Lorraine x

Unknown zei

Wat een schattige kaart Lia.
Sterkte bij de neuroloog Lia het is te hopen dat hij iets voor je kan doen.

groetjes Suze

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Lia!
ik hoop dat het goed is gegaan bij de neuroloog!
groetjes, Alina

tineke zei

Een geweldig kaartje weer lia, is het meegevallen bij de neuroloog??

Liefs Tineke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi en schattig kaartje Lia! En ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je snel vooruitgang zal boeken.
Groetjes van Jacqueline

Ilonka zei

Wat een super leuk kaartje!!

groetjes Ilonka

Ilonka zei

Wat een super leuk kaartje!! En suc6 bij de neuroloog. Zou fijn zijn als hij wat voor je kan betekenen.

groetjes Ilonka

Maria zei

Hele mooie kaart Lia!

Hoe was het bij de neuroloog, hopelijk heeft hij iets voor je kunnen betekenen! Wel fijn dat het niet verder achteruit is gegaan. Sterkte hoor!

Liefs Maria