dinsdag 8 juni 2010

cardart kit mei


Afgelopen zaterdag lag de cardart kit van de maand mei weer in de brievenbus, en dezxe keer was de kit gevuld met Basic Grey papier, de kit is weer heel erg mooi, ben er dan ook vanmorgen eerst mee aan de slag gegaan door het maken van dit jongenskaartje. Morgen is er een jongen bij Nander in de klas jarig en als hij zijn verjaardag in de klas voert krijgen ze van al de andere kinderen een kaart.

Ik heb een stempel van Wags 'N Whiskers gebruikt de teskt van Hero Arts en de rondjes met de nestabilities uitgestanst ook het kurkrondje. Ik heb dit keer het papier van de kit gecombineerd met het mooie DCVW papier.
Verder ben ik de laatste weken niet zo actief kan al een 4tal weken niet meer lopen vanwege terugval dor MS, en omdat ik in de rolstoel zit kan ik niet zo makkelijk freubelen en ook niet zo lang achter de pc als het goed is krijg ik vandaag of morgen mijn nieuwe electrische hooglaag rolstoel zodat ik weer wat minder afhankelijk ben.

Today I made this card. I used the Cardart kt May, I make a mix from the papers basic Grey and DCVW, the stamp is Wags 'N Whiskers nd the sentiment from Hero Arts. The last weeks it is not so well with me. The last 4 weeks I can't walking more due a schub from MS. I'm often sitting in the Bath chair, so I haven't many mood to visit all your blogs .
Today or the next day I've get my new electric Bath chair.

Thanks again for stopping by...
Hugs Lia

14 opmerkingen:

Ilonka zei

whow wat een supermooi kaartje En wat een leuk stempeltje. Het papier is helemaal geweldig.

groetjes ilonka

Katinka zei

je hebt het weer prachtig mooi gemaakt Lia...en dat zeg ik omdat ik weet hoeveel moeite het je kost om te freubelen!
Hopelijk heb je snel je andere stoel ....

Liefsss
Katinka

*Ellen* zei

prachtig is die en wat een leuk stoer kaartje

Gemma zei

Hoi Lia, wat een geweldig kaartje weer! Ik schrok van je berichtje dat je een terugval hebt, ik ga duimen dat de stoel snel komt. Hou je taai! Groetjes Gemma

Ina zei

Erg mooie kaart weer. Het spijt me te horen dat het niet zo goed met je gaat. Hopelijk krijg je snel je nieuwe rolstoel.
Groetjes
Ina

stempelfreaks zei

Hoi Lia, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Ik hoop voor je dat je snel een andere rolstoel hebt en dat het snel weer wat beter gaat.
Groetjes Astrid

Alina zei

heel erg leuk kaartje, Lia!
heel veel beterschap, ik hoop dat het snel beter gaat!!
groetjes, Alina

Unknown zei

Gaaf kaartje weer Lia en precies het papier dat bij een jongenskaart past, prima gedaan.
Groetjes van Ageeth

sandra_w zei

Superleuk kaartje, Lia! Hopelijk komt je nieuwe stoel snel en knap je gauw weer op.


San x

Esther zei

Leuk geworden hoor je kaart.

Doe maar lekker rustig aan zodat je weer lekker op kan knappen.

x Esther

Nannieflash zei

Hi Lia, love your card, and that image is gorgeous as is the colouring and the papers. with love and hugs Shirleyxxxx
Hope the family are well.

Jolanda zei

Schattig kaartje Lia!

tineke zei

Wat een schitterend kaartje lia, en wat is hij mooi hé de kit.
Dat is minder om te horen dat je een terugval hebt gekregen, ik hoop voor jou dat je andere stoel en snel is.
Liefs Tineke

Unknown zei

Prachtige kaart Lia geweldig.

groetjes Suze