vrijdag 26 oktober 2007

Safaripark Beekse Bergen

Gisteren zijn we met zijn allen een dagje naar de dierentuin in beekse bergen geweest. Het was heel mooi weer, droog maar wel koud.
We hebben eerst de autosafari gedaan, wat erg leuk is, je ziet de beesten zo op je afkomen, daarna hebben we de wandelsafari gedaan, zelf heb ik met de scootmobiel gereden, omdat ik dat niet kan lopen, daarna zijn we met de boot meegeweest, en daarna weer gewandeld.
We hebben echt allerlei beesten gezien, leeuwen, olifanten, giraffen, apen, enz., de kinderen hebben volop genoten.
Daarna hebben ze nog in de speeltuin gespeeld die in de dierentuin is, en daarna zijn we weer naar huis gereden en hebben we onderweg bij Etten-Leur bij de Mac gestopt, en lekker gegeten.
Ook zijn we met zijn allen op de foto genomen en die was heel mooi geworden, heb er dan ook 2 gekocht en de ene is bestemd voor mijn schoonzus die as dinsdag hoopt jarig te zijn en die krijgt ze van ons, ik maak er een canvas van en heb de canvas zonet nog geverfd en hoop ik het morgen te gaan scrappen.


Geen opmerkingen: