dinsdag 25 september 2007

herfstkaartje


Gisteren is Leonie weer komen knutselen en zijn we samen weer met een kaartje bezig geweest,ik had het niet helemaal klaar en dat nu vandaag gedaan.
Ik heb gebruik gemaakt van Basic Grey Mellowlijn, verder een strook donkerbruin cardstock door de Quickutz Revolution met de curl die geembost,Magnoliastempels gemaskerd en de pompoen is van High Hopes, verder nog Prima Got Daisies met Prima Got Deux gebruikt, en Leonie heeft mij voorgedaan hoe zij de afdrukjes beinkt. Thanks girl.

Yesterday I started to make this card and in the morning I made ready. I used Basic Grey paper the Mellowserie. I used Magnoliastamps and the pumpkinstamp is from High Hopes, Prima Got Daisies with Prima Got Deux, Quickutz Revolution Curl die.

12 opmerkingen:

Alhambra Club zei

Lovely

Lia zei

thanks

Leonie zei

Haai :D, ik heb het ontstaan van dit kaartje mogen mee maken en hij is super geworden!!! Zoals al je kaartjes :-). Het was weer gezellig gister en we gaan snel weer afspreken. Ik heb mijn kaartje ook geplaatst, dus als je zin hebt... :D.
Groetjes,
Leonie.

Lia zei

haii,

dank je wel en ja was reuze gezellig ga zo kijken en we spreken snel weer af
groetjes lia

sandra_w zei

Het is weer 'n prachtig kaartje geworden, Lia!

Lia zei

dank je wel sandra

Janny zei

gaaf is die weer Lia en leuk hoor dat je een scrapmaatje hebt gevonden!

Lia zei

dank je wel janny ja das echt heel gezellie en ze woont lekker dichtbij dus dat is ook alleen maar heerlijk

Ila zei

Your cards are all just Gorgeous! I love your coloring, paper and the way you do the layouts...just Fabulous!!

Lia zei

thnak you Ila for your nice compliment

Jolanda zei

Mooi kaartje Lia:D!

Lia zei

dank je wel jolanda