woensdag 9 november 2011

Merry Christmas...


Afgelopen vrijdag zijn we naar de Kreadoe geweest, omdat ik om 3 uur bij de neuroloog moest zijn hebben we dit gecombineerd. Ik vond het erg leuk om te gaan, het was inmiddels 13 jaar geleden dat ik er geweest was samen met mijn zusje en Jelle die toen nog heel erg klein was. Nu samen met Martien en de 2 jongste jongens.
Het was erg druk en omdat ik in de rolstoel zit kon ik niet overal makkelijk bij, en de tafels waren vaak net iets te hoog. Maar al met al heb ik toch genoten en ben met leuke spulletjes thuis gekomen. Daarna bij de neuroloog geweest, en alles was ook daar goed, mag weer een jaartje wegblijven.
Afgelopen zaterdag was de verjaardag van mijn broer die 35 jaar is geworden, hij hield het voor vrienden, kennissen en familie tegelijk, het was lekker druk en heel gezellig.
Daarna zijn we bij mijn ouders wezen eten en na het koffie drinken zijn we weer naar huis gegaa.
Maandag en gisteren was ik ontzettend moe, dat ik nergens geen energie voor had, dus echt een beetje teveel geweest allemaal.Vanmorgen ben ik eindelijk aan proberen om wat te freubelen, en gelukkig ging het redelijk goed. Als ik me maar de komende dagen nog goed rustig hou.

Ik heb bij dit kaartje het nieuwste Maja Design Vintage gebruikt en heb het groene vel designpapier uit een andere lijn gepakt, vond het er heel goed bij passen.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van de nieuwe Magnolia kerstserie, de achtergrond heb ik op de beurs gescoord, die stond heel hoog op mijn verlanglijstje, verder bloemen met mijn favoriete MFT stansen uit het vilt gestanst, spacers, brads, ijspegels zijn gemaakt met de MS pons, blaadjes en besjes gebruikt. Tot slot lekker veel glitter gebruikt.

copics kleuren achtergrond:
grond/ground: W3,1,00, BG 00,0000
boom/tree: G82, YG67,G21, YR24,Y21
deur/door: YG97,95,93,E77,74,70
lucht/sky: BG01,00,0000
muur/wall: E25,34,50
kado/present:R59,39,37

Tilda:
huid/skin: E11,00,51
muts/hat: R59,39,37,YG97,95,93
jasje/coat: R59,39,37
schoenen/shoes: E25,34,50
lamp/lamp: W3,1,00,YR24, Y21

In the morning I made this card. I used Maja Design papers, Magnolia stamps,flowers end leaves made with the MFT dies, spacers and brads. MS punch Icicles and I used glitter for the finishing touch.

Thanks again for stopping by...
Hugs Lia

22 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Oohh wat een heel lief kaartje Lia!
Fijn dat je naar de Kreadoe kon.
Groetjes Tineke

angeleef zei

Prachtige uitwerking van de kaart!
De 'open deur' lijkt me meer en meer te bekoren nu ik ze zo op kaartjes zie voorbij komen.
Groetjes
** Evi **

creacora zei

O wat leuk dat je naar de Kreadoe kon
ik heb je ben je misschien wel tegengekomen maar ja weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet zie wel je foto maar toch niet gezien ,
Je kaartje is prachtig idd schitterend papier ik heb er ook weer wat van ingeslagen hihi
Fijn dat alles goed was bij de Neuroloog !

Groetjes Cora

Frosien zei

Wat een leuke kaart Lia, wat leuk dat je naar de krea -doe bent geweest. Eèn keer ben ik er met m`n zus geweest en direct waren we elkaar kwijt. De hele tijd zoeken en `s middags kwamen we elkaar in een andere hal tegen. Dat was èèn keer en niet weer. Dan maar bestellen via internet. Groetjes Frosien

petra,s cards zei

prachtige kaart weer lia!!!! ik wilde ook naar de kreadoe, maar helaas niet kunnen gaan, ben er nog nooit geweest.
nou rustig aan lia!!!
xx petra

Mary zei

Erg mooi kaartje weer! Leuk papier en leuk zo met die achtergrond.
Leuk dat je je bezoekje aan de dokter kon combineren met de creadoe! Het zat er voor mij helaas niet in om naar nederland te gaan in deze tijd, hoop het volgend jaar te kunnen combineren met een bezoek aan mijn ouders.
Groetes Mary

Silvia zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Lia.

gr. Silvia

Corrie zei

Wat een geweldig mooi kaartje Lia
Groetjes Corrie

Unknown zei

Een hele mooie kaart Lia, leuk dat je zo,n fijne dag heb gehad op de Kreadoe, het is weer eens iets anders.

lieve groetjes Suze

Irm zei

Wat een mooie papiercombi! En ja,de stempels zijn allebei erg leuk. Jij hebt er een hele mooie kaart van gemaakt.Super! En wat fijn dat je pas over een jaar terug hoeft bij de neuroloog!
Groetjes, Irm

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk kaartje Lia, en die achtergrond is ook leuk! Die zag ik toevallig van de week ook al bij Nicole op haar blog. Weer iets te wensen :-) Altijd handig zo vlak voor de Sinterklaas. Groetjes, Ankie

Debbie zei

Lia, I love this...


Debbie

Annemarie en Merit zei

Lia wat een schattig schattig kaartje , leuk dat je de craedoe hebt bezocht.
Nu maar even een paar dagen wat rust, wel fijn dat je weer een jaar weg mag blijven.

groetjes annemarie en merit

Alina zei

prachtig geworden, Lia, alles klopt!
wat leuk dat je naar de Kreadoe kon, veel plezier met je nieuwe spullen!
groetjes, Alina

debby4000 zei

Adorable, gorgeous card Lia.
luv
Debby

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooi kaartje.
Fijn dat je genoten hebt op de Kreadoe.
Groetjes Miranda

arjette zei

Wat een prachtig kaartje Lia!!!
Fijn dat alles goed was bij de neuroloog en je weer een jaartje weg mag blijven, dat zijn goeie berichten!!!

gr. arjette.

sandra_w zei

Prachtig kaartje, Lia! Leuk dat je naar de Kreadoe kon. Veel plezier met je nieuwe spulletjes!

San x

Esther zei

Fijn dat je zo leuk geslaagd bent en dat alles goed was bij de neuroloog.
Je kaart is geweldig leuk weer.

Groetjes esther

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk en prachtig kaartje Lia. Jammer dat ik je niet op de beurs heb gezien, fijn dat je ervan hebt genoten.
Groetjes van Jacqueline

Diana zei

Fijn dat je zo genoten hebt Lia, en dat bij de neuroloog weer een jaartje mag wegblijven. Je hebt eenprachtig kaartje gemaakt.

Liefs Diana.

Annette zei

Wat maak je leuke kaarten zeg. Prachtig dit blog van je. Ik kom zeker nog eens terug.
Ik ben je volger geworden.
xoxoAnnette