dinsdag 8 december 2009

fijne feestdagen


Gisteren ben ik aan de slag gegaan met het maken van dit kaartje. Nu heb ik er nog 1 te gaan en dan is deze bestelling klaar. Ik heb weer gebruik gemaakt van het K&Company papier verder stempel van Mo Manning, ook weer zo'n schattig stempeltje vind ik, ze maakt zulke mooie tekeningen, verder heb ik prima got flowers? , spacers, brads, kerstklokjes en tekst van MD gebruikt.
Vanmiddag een drukke middag, eerst voor Nander naar de schooldokter, daarna nog naar Goes voor het nakijken van mijn bovenbeen beugel, en vanavond visite, dus zal verder niet veel aanwezig zijn.

Yesterday I made this card. I used K&Company papers, furthermore Mo Manning stamp, Prima Got flowers?,spacers, brads, christmas bells and the sentiment of MD.

Thanks again for stopping by... and have a great day!!

20 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat een schatje erg mooi!!

groetjes Ilonka

Nannieflash zei

Oh this card is stunning, I love the way youve coloured you image and the papers are beautiful. Well done with love and hugs Shirleyxxxxxx

m@deliefjuh zei

hij is erg mooi gewordeN! lekker he. dat de bestelling klaar is. althans dat kan ik me zo voorstellen :)

groetjes

*Ellen* zei

wat een beauty prachtig in die vrolijke kleuren

creacora zei

een super mooi kaartje Lia en ook voor jou het einde in zicht van de kerstkaarten is wel leuk die kaarten maar dan ben je ook wel weer toe aan wat anders he

Emily zei

Just precious Lia! I'm really loving that tree paper and your coloring is super:))

Katinka zei

Hij is prachtig Lia !

Liefs Katinka

sandra_w zei

Schitterend!!!

San x

Karin zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt Lia. Echt een kwijlgehalte...

Jolanda zei

Mooi kaartje Lia, lief stempeltje!

Amanda zei

Lia wat een prachtige kaart, en ja die stempels zijn mega!

lieve groetjes Amanda

Bea van Ette zei

Hallo,

Mooie kaart...!!

Groetjes, Bea

tineke zei

Een schitterend kaartje lia, je hebt het er maar druk mee.
Liefs tineke

Janny zei

het is weer een prachtig kaartje Lia!

coldwaters2 zei

Hi Lia what a fabulous creation I love your papers and design and that image is just so adorable.

Big hugs
Lorraine x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ook dit is weer zo'n schattig kaartje Lia, echt heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

M@ureen zei

Wat een mooie kaarten heb je op je blog staan, super!

mueppi zei

What a lovely card, Lia with fab papers and colours!!
Hugs Gisela

marijke zei

wat heb je toch mooie kaartjes in je blog staan meid was even niet geweest bij je te druk met van alles gaat het goed met je?

Tammi zei

She's adorable and colored beautifully , love this! xx